Автор Тема: В передчутті нашої перемоги та звільнення всіх окупованих територій (мій "Скіф")  (Прочитано 3549 раз)

0 Користувачів і 1 Гість переглядають цю тему.

Оффлайн Condor

  • Повідомлень: 389
  • Поблагодарили: 65 раз(а)
  • Репутація: +7/-0
  • Iм'я: Олександр
  • Звідки Ви: Житомир
  • Яка у Вас техніка: Renault Duster + Скиф2м
Останній раз катав свого Скіфа чотири роки тому на Арабатку.
Потім почалась війна...
За цей час багато чого сталось, в тому числі в моєму житті; із основних моментів:
- поміняв клапан в сердці (лікар сказав що дуже вчасно встиг, бо був вже на межі...;
- впав в депресію після операції;
- став пенсіонером завчасно;
- поміняв машину;
- поміняв роботу;
- 2 рази з'їздив в Карпати, видерся на Говерлу;
- з'їздив на озеро "Біле" на рівненщині, де остаточно позбувся депресії;
- майже полюбив нову роботу, та дуже задоволений що позбувся попередньої, якій віддав більше 27-ми років.

Знову почав цікавитись подорожами, тому вирішив не гаяти даремно час і готуватись...

Дістав Скіфа та вирішив поміняти ходову, бо поперше- задовбався купляти майже після кожної поїздки покришки; подруге - дуже вже ці маленькі колеса дисонують із колесами мого нового авто.
Ідею підгледів у наших "братів", дай їм Боже по заслугах та вчинках їхніх, але звісно буду робити трохи по своєму, тобто краще.
Поки що 7 разів приміряюсь перед тим як остаточно один раз відрізати...

Далі буде...
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: Nikki, дядя Пончик, tri_v, Давид, Саня 73

Оффлайн Nikki

  • Администратор
  • Повідомлень: 21163
  • Поблагодарили: 1054 раз(а)
  • Репутація: +163/-0
  • Iм'я: Миколай Анатолійович
  • Звідки Ви: Україна, Дніпро
  • Яка у Вас техніка: Mitsubishi Pajero WagonII, Скіф М2, АП-1
Не витрачайте свого часу на пояснення: люди чують лише те, що хочуть почути. @ Пауло Коельо
 

Оффлайн ГарикTTT

  • Повідомлень: 8117
  • Поблагодарили: 195 раз(а)
  • Репутація: +94/-0
  • Iм'я: Игорь
  • Звідки Ви: Украина, Донецкая обл., Краматорск
  • Яка у Вас техніка: OPEL Combo+X-Trail +Скиф2М, Knaus Toy
Мой так пока и остается на родной ходовке, хотя почти все приготовил для перехода на 13" резину...
Думать надо головой, любить - сердцем, чувствовать - задницей.
И, самое главное, ничего при этом не перепутать...
 

Оффлайн matizavr

  • Повідомлень: 1350
  • Поблагодарили: 81 раз(а)
  • Репутація: +8/-0
  • Iм'я: николай
  • Звідки Ви: украина кривой рог
  • Яка у Вас техніка: матиз ,скиф м1
а мій...стоїть під шаром пилу... :bh:
не важно-куда ехать,важно-с кем...
 

Оффлайн дядя Пончик

  • Повідомлень: 1755
  • Поблагодарили: 26 раз(а)
  • Репутація: +11/-1
  • Iм'я: Валерий
  • Звідки Ви: Запорожье
  • Яка у Вас техніка: ГаЗ-24; прицеп Скиф 1М::: Севрский Донец
Доброго дня!!! Алекандр!!! подкажи с чего, балка так подошла???

Не могу без трудностей, Люблю приключения как моя жизнь!!!
 

Оффлайн Condor

  • Повідомлень: 389
  • Поблагодарили: 65 раз(а)
  • Репутація: +7/-0
  • Iм'я: Олександр
  • Звідки Ви: Житомир
  • Яка у Вас техніка: Renault Duster + Скиф2м
Конкретно ця - від 10-ї моделі ваза. Але це не принципово, бо вона буде розрізатись та від неї залишаться лише ричаги. Закріплятись буде в штатні місця. Ще поки не рирішив з амортизаторами...
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: дядя Пончик

Оффлайн дядя Пончик

  • Повідомлень: 1755
  • Поблагодарили: 26 раз(а)
  • Репутація: +11/-1
  • Iм'я: Валерий
  • Звідки Ви: Запорожье
  • Яка у Вас техніка: ГаЗ-24; прицеп Скиф 1М::: Севрский Донец
Не могу без трудностей, Люблю приключения как моя жизнь!!!
 

Оффлайн Condor

  • Повідомлень: 389
  • Поблагодарили: 65 раз(а)
  • Репутація: +7/-0
  • Iм'я: Олександр
  • Звідки Ви: Житомир
  • Яка у Вас техніка: Renault Duster + Скиф2м
Ото-ж, продовжимо...
Приїхали диски від якогось фіату R13*4,5 та гума на них 145*70 R13.
Все зібрав та поставив на балку.
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: дядя Пончик

Оффлайн Condor

  • Повідомлень: 389
  • Поблагодарили: 65 раз(а)
  • Репутація: +7/-0
  • Iм'я: Олександр
  • Звідки Ви: Житомир
  • Яка у Вас техніка: Renault Duster + Скиф2м
Далі балка була розрізана навпіл для того щоб колеса розташувати якомога ширше та щоб була можливість поставити всередину амортизатори. Колія при цьому розширилась на 30 мм.
Також туди знову влазять штатні амортизатори, але верхні кріплення на арці  також потрібно буде трохи переставити.
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: дядя Пончик

Оффлайн Condor

  • Повідомлень: 389
  • Поблагодарили: 65 раз(а)
  • Репутація: +7/-0
  • Iм'я: Олександр
  • Звідки Ви: Житомир
  • Яка у Вас техніка: Renault Duster + Скиф2м
Далі, після того як все було виставлено так як мені потрібно, балка була знову зварена за допомогою вставки із труби.
Це було зроблено для того, щоб максимально зберегти геометрію коліс (розвал-сходження) після збільшення ширини колії.

Тож результат на сьогодні: максимально розширена колія, балка підготовлена для подальшої роботи з нею, геометрія коліс масимально збережена.

Далі буде...
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: дядя Пончик

Оффлайн Nikki

  • Администратор
  • Повідомлень: 21163
  • Поблагодарили: 1054 раз(а)
  • Репутація: +163/-0
  • Iм'я: Миколай Анатолійович
  • Звідки Ви: Україна, Дніпро
  • Яка у Вас техніка: Mitsubishi Pajero WagonII, Скіф М2, АП-1
Как арки прицепа? Нужно подрезать?
Не витрачайте свого часу на пояснення: люди чують лише те, що хочуть почути. @ Пауло Коельо
 

Оффлайн Condor

  • Повідомлень: 389
  • Поблагодарили: 65 раз(а)
  • Репутація: +7/-0
  • Iм'я: Олександр
  • Звідки Ви: Житомир
  • Яка у Вас техніка: Renault Duster + Скиф2м
Ні, арки під колеса підрізати не треба.

Колеса 145*70 R13 входять в арки із зазором біля 20 мм.
На самому початку теми на другому фото видно.
 

Оффлайн Condor

  • Повідомлень: 389
  • Поблагодарили: 65 раз(а)
  • Репутація: +7/-0
  • Iм'я: Олександр
  • Звідки Ви: Житомир
  • Яка у Вас техніка: Renault Duster + Скиф2м
Продовження...
Етапи підготовки...
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: дядя Пончик

Оффлайн Condor

  • Повідомлень: 389
  • Поблагодарили: 65 раз(а)
  • Репутація: +7/-0
  • Iм'я: Олександр
  • Звідки Ви: Житомир
  • Яка у Вас техніка: Renault Duster + Скиф2м
Все виставлено по місцю та прихвачено.
Після чого все обварюється остаточно.
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: дядя Пончик

Оффлайн Condor

  • Повідомлень: 389
  • Поблагодарили: 65 раз(а)
  • Репутація: +7/-0
  • Iм'я: Олександр
  • Звідки Ви: Житомир
  • Яка у Вас техніка: Renault Duster + Скиф2м
Приварюються пластини ( вирізані із самої балки ) для підсилення жорсткості.
Після чого ліва і права частини відокремлюються одна від одної.
При цьому взаємне положення коліс , яке було у цільної задньої балки "тазіка", максимально збережено (развал, сходження).

Амортизатори пружини ще не встановив, думаю над цим питанням...
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: дядя Пончик

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal