Автор Тема: В передчутті нашої перемоги та звільнення всіх окупованих територій (мій "Скіф")  (Прочитано 3550 раз)

0 Користувачів і 1 Гість переглядають цю тему.

Оффлайн Condor

  • Повідомлень: 389
  • Поблагодарили: 65 раз(а)
  • Репутація: +7/-0
  • Iм'я: Олександр
  • Звідки Ви: Житомир
  • Яка у Вас техніка: Renault Duster + Скиф2м
Я поставив шини 145/70 R13

На даний момент ( на фото ) на причепі ще не стоять амортизатори і пружини, тому причеп впав на колеса і саме в цьому положенні зазори між колесами та арками біля 2-х см.

Коли вся підвіска буде на місці, то зазори будуть значно більшими, вистачить і на чернозем і на глину.
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: дядя Пончик

Оффлайн Condor

  • Повідомлень: 389
  • Поблагодарили: 65 раз(а)
  • Репутація: +7/-0
  • Iм'я: Олександр
  • Звідки Ви: Житомир
  • Яка у Вас техніка: Renault Duster + Скиф2м
Сьогодні майже доробив підвіску, залишилось декілька невеличких штрихів. Але вцілому готово.

На цих фото причіп вже стоїть на штатних пружинах і амортизаторах.
Причеп піднявся приблизно на 90 мм , висота від земли до верха стала приблизно 890 мм.

 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: дядя Пончик

Оффлайн Condor

  • Повідомлень: 389
  • Поблагодарили: 65 раз(а)
  • Репутація: +7/-0
  • Iм'я: Олександр
  • Звідки Ви: Житомир
  • Яка у Вас техніка: Renault Duster + Скиф2м
Амортизатори:
-на даний момент поставив ті що були - мотоциклетні.
- зверху "вуха" амортизаторів здвинуті максимально до середини

Вподальшому потрібно буде відповідно переставити кронштейн.
 

Оффлайн Condor

  • Повідомлень: 389
  • Поблагодарили: 65 раз(а)
  • Репутація: +7/-0
  • Iм'я: Олександр
  • Звідки Ви: Житомир
  • Яка у Вас техніка: Renault Duster + Скиф2м
Найбільша проблема була в тому, як зробити кріплення нижнього "вуха" амортизатора до ричага.

Поки я вигадував як це зробити, перебирав залізяки, до рук мені потрапили корпуси старих розібраних амортизаторів, здається задні від москвича-412, зовнішній діаметр яких 50 мм і вони дивним чином тютєлька в тютєльку входять всередину ричагів.

Евріка, проблема дуже просто вирішилась майже сама, при цьому ще з'явилась можливість регулювати довжину плеча кріплення амортизатора (згодиться коли буду ставити на пневмопідвіску).
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: дядя Пончик

Оффлайн Condor

  • Повідомлень: 389
  • Поблагодарили: 65 раз(а)
  • Репутація: +7/-0
  • Iм'я: Олександр
  • Звідки Ви: Житомир
  • Яка у Вас техніка: Renault Duster + Скиф2м
Проблема вирішилась найкращим чином при мінімальних трудових затратах.
Підвіска майже готова...

Зазори між колесами та амортизаторами мінімальні але достатні.
Якби я не розширив балку на 30 мм, амортизатори не влізли-би...
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: дядя Пончик

Оффлайн Nikki

  • Администратор
  • Повідомлень: 21163
  • Поблагодарили: 1054 раз(а)
  • Репутація: +163/-0
  • Iм'я: Миколай Анатолійович
  • Звідки Ви: Україна, Дніпро
  • Яка у Вас техніка: Mitsubishi Pajero WagonII, Скіф М2, АП-1
Не витрачайте свого часу на пояснення: люди чують лише те, що хочуть почути. @ Пауло Коельо
 

Оффлайн ГарикTTT

  • Повідомлень: 8117
  • Поблагодарили: 195 раз(а)
  • Репутація: +94/-0
  • Iм'я: Игорь
  • Звідки Ви: Украина, Донецкая обл., Краматорск
  • Яка у Вас техніка: OPEL Combo+X-Trail +Скиф2М, Knaus Toy
Получилось хорошо!
Жаль - не дождется мой Скиф новой ходовки.
Думать надо головой, любить - сердцем, чувствовать - задницей.
И, самое главное, ничего при этом не перепутать...
 

Оффлайн Condor

  • Повідомлень: 389
  • Поблагодарили: 65 раз(а)
  • Репутація: +7/-0
  • Iм'я: Олександр
  • Звідки Ви: Житомир
  • Яка у Вас техніка: Renault Duster + Скиф2м
Чудова робота


Получилось хорошо!

Це ще не фініш!

По-перше, по ходу з'явилась ідея як зробити ще краще кріплення ричагів до причіпа, їх буде ззовні взагалі непомітно!

По-друге, планую робити апгрейд цієї підвіски до пневмопідвіски, тому не зрізав "вуха".

По-третє, зберігається можливсть та планую доробити до варіанта із тормозом накату.

Якщо візьмусь потім реалізовувати ідею кращого кріплення ричагів, то цей варіант може піти "в люди". Але то таке, майбутнє.
Скоро випробую підвіску в подорожі на відпочинок.
 

Оффлайн ГарикTTT

  • Повідомлень: 8117
  • Поблагодарили: 195 раз(а)
  • Репутація: +94/-0
  • Iм'я: Игорь
  • Звідки Ви: Украина, Донецкая обл., Краматорск
  • Яка у Вас техніка: OPEL Combo+X-Trail +Скиф2М, Knaus Toy
Ну тормоз наката ИМХО это лишнее. Стояночный - да, может быть полезен, а наката при мизерном весе Скифа будет только дергать прицеп. И создаст проблемы при заднем ходе.
Думать надо головой, любить - сердцем, чувствовать - задницей.
И, самое главное, ничего при этом не перепутать...
 

Оффлайн Condor

  • Повідомлень: 389
  • Поблагодарили: 65 раз(а)
  • Репутація: +7/-0
  • Iм'я: Олександр
  • Звідки Ви: Житомир
  • Яка у Вас техніка: Renault Duster + Скиф2м
Тормоз наката - дуже корисна річ при будь-якій вазі причепа бо його наявність безумовно скорочує гальмівний шлях автопоїзда. Тим більше, що на вже нормальних колесах, на причеп хочеться взяти побільше...
Що-до "дергать прицеп" - то з чого би це має відбуватись?
А що-до заднього ходу, то всі механізми  тормоза накату оснащені блокуванням тормозу при русі заднім ходом.
Так що не бачу жодної проблеми, лише плюс від скорочення гальмівного шляху та можливо запобігання складання автопоїзда.
 

Оффлайн valera krm

  • Повідомлень: 3207
  • Поблагодарили: 162 раз(а)
  • Репутація: +11/-1
  • Iм'я: Валерий Федорович
  • Звідки Ви: Донбасс
  • Яка у Вас техніка: KIP DE LUX
ИМХО из опыта езды с караваном и Скифом.
Тормоз наката настроен на определенный вес. Легкий Скиф может не преодолеть этот порог(исключая экстренные торможения). А при движении задним ходом нужно преодолеть усилие, при котором механизм тормоза , позволит проворачиваться  колеса, при движении зад ходом. Ну и грузить много в Скиф не позволит сама кострукция корпуса.
P.S. возни мат вложения по установке тормоза наката не оправдают ожидания. А вот стояночный тормоз .....улучшит комфорт.
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: tri_v

Оффлайн Condor

  • Повідомлень: 389
  • Поблагодарили: 65 раз(а)
  • Репутація: +7/-0
  • Iм'я: Олександр
  • Звідки Ви: Житомир
  • Яка у Вас техніка: Renault Duster + Скиф2м
Тормоз наката настроен на определенный вес.


Саме так, тому вибираємо відповідно до ваги причіпа.

В каталогу АЛКО є артикули   1 251 900  та  1 251 901   -  тормоз наката , повна маса причіпа 450–750 кг, його і вибираємо.

Ну и грузить много в Скиф не позволит сама кострукция корпуса.

 
Для нас немає нездоланих перепон ! Для цього зверху на кришку можна ще багажничок прилаштувати, а по боках від нього кріплення для велосипедів ...  :ag: :ag: :ag:
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: старшой

Оффлайн Condor

  • Повідомлень: 389
  • Поблагодарили: 65 раз(а)
  • Репутація: +7/-0
  • Iм'я: Олександр
  • Звідки Ви: Житомир
  • Яка у Вас техніка: Renault Duster + Скиф2м
Сьогодні нарешті доробив деякі невелики нюанси по підвісці та випробував причеп на ходу по місту.
Причеп став просто супер, нерівності дороги, ямки пролітає навіть не помічаю (на рідних колесах він смикав тягача відчутно)
Воно того варте ! :bp:

Тепер можна їхати на відпочинок та випробування під навантаженням та на швидкості на трасі.
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: Nikki, дядя Пончик, tri_v, Саня 73

Оффлайн Condor

  • Повідомлень: 389
  • Поблагодарили: 65 раз(а)
  • Репутація: +7/-0
  • Iм'я: Олександр
  • Звідки Ви: Житомир
  • Яка у Вас техніка: Renault Duster + Скиф2м
Перші 350 км з навантаженням та на швидкості до 130 км/год. пройшли вдало.
Причеп за машиною їде без розгойдувань.
По піску, в якому на рідних колесах відчутно гальмував авто, на нових колесах проїзжає доволі легко. Воно і не дивно, бо вони і більші в діаметрі і значно ширші за рідні.
Зносу протектора не видно, крім того, колеса відбалансовані.
І це при тому, що на причепі стоїть один несправний амортизатор, який не гасить коливання.
 

Оффлайн Саня 73

  • Повідомлень: 295
  • Поблагодарили: 87 раз(а)
  • Репутація: +0/-0
  • Iм'я: Олександр
  • Звідки Ви: Україна, Горішні Плавні
  • Яка у Вас техніка: ваз 2105 , Северский Донец
Добра робота  :ay:, гарного відпочинку :ab:
 

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal