Автор Тема: DE REU GALANT GT 3700  (Прочитано 15280 раз)

0 Користувачів і 1 Гість переглядають цю тему.

Оффлайн Oleg-72

  • Повідомлень: 1686
  • Репутація: +13/-0
  • Iм'я: Олег
  • Звідки Ви: Днепропетровск
  • Яка у Вас техніка: Опель,Ока.Niewiadow132t,Kip Grey-Line 42
Re: DE REU GALANT GT 3700
« Відповідь #30 : 16-09-2014, 12:01:26 »
Вот чего нашел . Может пригодится?

http://krainamaystriv.com/threads/20223/

Оффлайн INDI

Re: DE REU GALANT GT 3700
« Відповідь #31 : 16-09-2014, 12:20:36 »
Размер ему великоват-90х90 см,в караване туалетная комната максимум 70х70.
Хотя,мерять,конечно,надо.
Данный участник форума забанен от 02-05-2019. /П.П. 2.1, 2.5 и 2.6/
 

Оффлайн Vector

Re: DE REU GALANT GT 3700
« Відповідь #32 : 17-09-2014, 23:42:59 »
Вот чего нашел . Может пригодится?

http://krainamaystriv.com/threads/20223/
Огромное спасибо, как раз что надо, думаю с небольшими корректировками топором и напильником как раз поместится.
INDI У меня нормальная комната, 80 на 90, это только пол, а стены еще шире, так что думаю как раз будет. Лучше мне не найти, буду переделывать из этого.
 

Оффлайн Vector

Re: DE REU GALANT GT 3700
« Відповідь #33 : 19-09-2014, 00:36:59 »
блин, продан поддон. буду искать дальше
 

Оффлайн Oleg-72

  • Повідомлень: 1686
  • Репутація: +13/-0
  • Iм'я: Олег
  • Звідки Ви: Днепропетровск
  • Яка у Вас техніка: Опель,Ока.Niewiadow132t,Kip Grey-Line 42
Re: DE REU GALANT GT 3700
« Відповідь #34 : 19-09-2014, 06:53:53 »
Найдем общими усилиями?
 

Оффлайн Oleg-72

  • Повідомлень: 1686
  • Репутація: +13/-0
  • Iм'я: Олег
  • Звідки Ви: Днепропетровск
  • Яка у Вас техніка: Опель,Ока.Niewiadow132t,Kip Grey-Line 42
Re: DE REU GALANT GT 3700
« Відповідь #35 : 20-09-2014, 19:41:46 »
Видел в Новой линии стальной 80 на 80 прямоугольный - цена 450, посмотрел акриловые - тебе подходящего нет (в размер попадает,но полукруглый) да и цена , проще на Francane  заказать, 1500 грн :bu:
 

Оффлайн Vector

Re: DE REU GALANT GT 3700
« Відповідь #36 : 21-09-2014, 01:18:55 »
да я тоже уже смотрел. есть редкие модели подходящие более менее для переделки. но отдавать за них 1500 грн нет никакого желания. Буду не спеша искать. у меня есть время до следующего сезона) до него душ мне тут точно не понадобится.
Пока решил сосредоточится на всем остальном кроме душевой. Потихоньку делаю.
 

Оффлайн Vector

Re: DE REU GALANT GT 3700
« Відповідь #37 : 14-05-2025, 20:56:07 »
майже 11 років пройшло з останнього повідомлення в моїй темі... Домік все ще зі мною і ще більше подобається після стількох років разом) міняти продавати не збираюсь. Є доробки за цей час. Можливо пізніше викладу якщо цікаво. Наразі хочу до літньої поїздки кудись (тілігул можливо) перевести свій домік з жгута на ресори. Вивчаю тему.
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: Саня 73

Оффлайн Саня 73

  • Повідомлень: 133
  • Поблагодарили: 45 раз(а)
  • Репутація: +0/-0
  • Iм'я: Олександр
  • Звідки Ви: Україна, Горішні Плавні
  • Яка у Вас техніка: ваз 2105 , Северский Донец
Re: DE REU GALANT GT 3700
« Відповідь #38 : 18-05-2025, 12:24:04 »
Добрий день  :br: .А чому зібрались перероблювать на ресору , рідна не витримуе чи складнощі в іншому
 

Оффлайн старшой

  • Повідомлень: 180
  • Поблагодарили: 79 раз(а)
  • Репутація: +1/-0
  • Iм'я: олег
  • Звідки Ви: украина станислав (ив-франковск)
  • Яка у Вас техніка: мпв4 +хьюмер ериба 456G
Re: DE REU GALANT GT 3700
« Відповідь #39 : 24-05-2025, 20:59:30 »
караваню з шіснадцятого року. поміняв уже три каравани. доробки вдосконалення . ремонти - це все моє. Проіхав всю Украіну Європу , Балкани , Туреччину і ніяк незрозумію питання ресор на каравані. Караван не для бездоріжжя , там нема рами , несучий кузов це його основа який являє собою у Вашому випадку фактично каркас з пересушених реєчок січенням 23 на 25  мм заповнений перепрілим пінопластом і обклеєний 2 мм фанерою  з середини і 0.5 мм алюмінієм з зовні . Хто сказав що ресори мягші і нащо  вони на асфальті .   резиножгут і так нормально працює. Просів - ідем на Возик в Киів чи Хмельницький і переприсовуєм за нормальні  гроші ,  хочете мякше - ставите здвоєний резиножгут ( я про це вже писав  )  буде вище і мягше в русі.  Ресори потребують виготовлення і установки підрамника ( грамотно робить  тільки  Хмельницьк Віталій Бруталік ). Ресорна підвіска залежна і це мінус ,  караван значно вищий - ще мінус , ціна роботи як Ваш караван  ,  чи  принаймі половина  -  знову мінус і головне - перший  грамотний мент ( не кажучи про закордон ) і караван на штрафплощадці бо це несанкціонована зміна конструкціі . Поставити ресори і нарадостях розтрясти  караван за  один два сезони  -  чи воно Вам потрібно. Європа десятиліття ставить (   навіть  на кемпера )  резиножгут і десятиліття на них  ієдить а ми все щось  видумуємо . Ну не для бездоріжжя  караван , не той це транспорт !!!Якщо б мова йшла про сучасний важкий  монолітний  караван (  Хьюмер .Хобі.Таберт )і  то  тільки  для  Украіни ще   зрозумів  би  якось а  тут    просто   нераджу.                                                                 
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: valera krm

Оффлайн Vector

Re: DE REU GALANT GT 3700
« Відповідь #40 : 24-05-2025, 22:37:12 »
Дякую , дуже змістовно. Караван брався для умовного бездоріжжя( куди і успішно їздив 8 років, але зараз воно окуповано, но плани є в інши місця подалі від асфальту). Хотілось зробити караван м'якше щоб не знищиті його на наших дорогах.В Европі трохи інші дороги. Вашу думку прийму до уваги, можливо поки не буду нічого робити з ним. І я завжди думав щ у мене саме рама на ньому, бо якщо це не рама, я тоді не розумію що таке "рама"))
 

Оффлайн старшой

  • Повідомлень: 180
  • Поблагодарили: 79 раз(а)
  • Репутація: +1/-0
  • Iм'я: олег
  • Звідки Ви: украина станислав (ив-франковск)
  • Яка у Вас техніка: мпв4 +хьюмер ериба 456G
Re: DE REU GALANT GT 3700
« Відповідь #41 : 25-05-2025, 20:29:34 »
І   ще для Вас зауваження . Якщо вже дуже хочеться щось зробити з підвіскою і є вільні кошти раджу ставити пневму . Але обовязково з підрамником і  новими важелями ( знову ж в Хмельницький до Бруталіка. Дорого але якісно ). Всі колгоспи з пневмо балонами під важелі резиножгута приведуть до того що з часом  Вам викревить лонжерони  славнозвісноі  рами і вирве  болти  кріплення іх  до  корпусу.  Доречі : перевірте  чи   вони надійно  затянуті  бо  це   проблема  і  без  пневми . Взагалі візьміть  за правило  перед  кожним  сезоном  уважно  оглядати  раму  на предмет  тріщин особливо в   районі  осі .
 

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal