0 Користувачів і 1 Гість переглядають цю тему.
Смысл в том что линия продолжения лобового стекла должна опираться на передний край бокса, иначе на скорости при проезде мимо встречной фуры например может порывом ветра бокс сорвать.
Сльішал как-то что с боксом расход вьірастает некислоб т.к. сопротивление растет. Интересно так ли єто??
Цитата: ingener100 від 03-01-2025, 12:01:33Смысл в том что линия продолжения лобового стекла должна опираться на передний край бокса, иначе на скорости при проезде мимо встречной фуры например может порывом ветра бокс сорвать.З точки зору аеродинаміки можливо так і треба розташовувати бокс. А от щодо можливості бокса зірватись при проїзді зустрічної фури, то повна маячня. Він же не ізоляційною стрічкою примотується до перемичок, також всередині є повздовжні силові елементи.Цитата: ingener100 від 03-01-2025, 12:01:33Сльішал как-то что с боксом расход вьірастает некислоб т.к. сопротивление растет. Интересно так ли єто??Всі сучасні бокси аеродинамічні, витрати палива збільшуються несуттєво.Але якщо бокс у вигляді шафи для білизни, то тоді так, витрата виросте дуже відчутно.