Автор Тема: Експедиційний позашляховик  (Прочитано 1799 раз)

0 Користувачів і 1 Гість переглядають цю тему.

Оффлайн Nikki

  • Администратор
  • Повідомлень: 21040
  • Поблагодарили: 978 раз(а)
  • Репутація: +163/-0
  • Iм'я: Миколай Анатолійович
  • Звідки Ви: Україна, Дніпро
  • Яка у Вас техніка: Mitsubishi Pajero WagonII, Скіф М2, АП-1
Який експедиційний позашляховик вибрати для експедицій з важким бездоріжжям і великими асфальтовими пробігами? Адже хочеться приїхати за тридев'ять земель по дорогах загального користування з комфортом і потім залізти в важкодоступні місця, куди стандартні позашляховики заїхати не можуть...


Важкі експедиційні позашляховики Nissan Patrol
Патрол пробиває снігову цілину...


Критерії, які автор при цьому враховуе, такі:

  • Автомобіль повинен комфортно довезти до місця призначення по дорогах загального користування і 1000 і 10 тис. Км. Швидкість 90-110 повинна бути комфортною.
  • Салон при цьому повинен бути місткий на стільки, щоб можна було за переднім рядом сидінь організувати спальник довжиною близько двох метрів, а під ним - місце зберігання експедиційного шмурдяка.
  • Економічність і запас палива на великі відстані.
  • Відмінна їзда по важкому бездоріжжю (болота без дна, звичайно не розглядаються) яке може зустрітися на шляху.
Тобто по суті, це експедиційний трофі-мобіль, що поєднує комфорт з прохідністю: колеса близько 37 дюймів.

При цьому виникає дуже важливе питання: бензин з ГБО або дизель.

На УАЗику, коли автор його купив, стояла газобалонна установка з розміщенням балона ззаду знизу під кузовом частково всередині рами.
Цей варіант для трофі-мобіля абсолютно не прийнятний, тому що кілька разів ми цим балоном сповзали по колодах лежневка. З цієї причини було вирішено ГБО демонтувати зовсім. Варіант установки балона в салоні не розглядається, у зв'язку з тим, що він займає багато місця. Також самого балона не вистачає на довго.
Просто бензиновий двигун не підходить, по-перше, тому що витрата, по-друге, тому що більше не хочу, потрібно освоювати нове.
В результаті коло пошуку звузився до дизельних варіантів, при чому, дизель повинен бути НЕ Common Rail, а справжній, класичний, з ТНВД, чавунною голівкою блоку і величезним запасом міцності і ресурсу.
Такі двигуни зараз не випускають, але їх можна придбати. Або придбати автомобіль, де такий двигун вже встановлений.
З того що є на ринку і що реально подобається, виділилися три напрямки:
  • УАЗ Патріот
  • Nissan Patrol
  • Toyota Land Cruiser
Дуже гарний, звичайно, Ленд-ровер Дефендер (класичний такий вид), але запчастини на нього при його ломучесті - не варіант ...
Розглянемо кожен з цих варіантів:

УАЗ Патріот


Експедиційний позашляховик УАЗ Патріот

Найближче мені звичайно ж Патріот. УАЗик я вже більш-менш знаю, тим більше що запчастини на нього можна купити в принципі в будь-якому населеному пункті, навіть якщо там немає магазину - все одно знайдеться хоч один уазовод, з машини якого можна цю запчастину купити.
Патріот ремонтопрігоден, тюнінг УАЗ патріот дуже бюджетний до ТР2, однак, щоб він міг їхати в серйозне бездоріжжя з колесами 37-39 дюймів, потрібно поставити на нього барсовскіе мости з посиленими грибками, півосями і ШРУС, або як варіант, що за ціною вже набагато більше - портальні мости.
Також Патріоти випускаються тільки з дизелями Common Rail, а тому дуже важливе питання - заміни движка на контрактний. Тому було проведено пошук фірм і взагалі інформації на цю тему, на сайті додана інформація по заміні двигуна УАЗ на контрактний дизель...
Один найважливіший недолік УАЗ Патріот - якість кузовного металу. Він починає іржавіти вже через рік після покупки нового автомобіля, а гнити через 4-5 років, якщо не вживати активних дій проти корозії. Хоча, іржа не заважає автомобілю їздити, але вигляд сильно псує.
При скромному підрахунку вартості проекти ми отримуємо цифру:
  • Уаз Патріот - від 4500$
  • Заміна двигуна - 2350$
  • Понижуючий кит в раздатку - 150$
  • Підвіска Tough Dog - 650$
  • Мости барс з посиленими деталями - від 2000$
  • Дискові гальма - 250$
  • Обвіс - 600$
  • Експедиційний багажник - 300$
  • Лебідка - 250$
  • Колеса Thornbird 38,5 "- 1600$
Разом 10 535$. З фірмовими деталями тюнінга і реально їде як по бездоріжжю, так і по дорогах загального користування. При цьому не забуваємо що частину можна зробити більш бюджетно у знайомого зварювальника, але, якщо вже проводити порівняння, то будемо це робити на основі фірмових запчастин для тюнінгу.

Тойота Ленд Крузер 80-ї моделі. Можна розглядати Toyota Land Cruiser 70


Land Cruiser експедиційний позашляховик

Має варіант з атмосферним і турбованим дизелем, випускався до 1997 року і в даний час машин в дуже хорошому стані знайти досить важко, але можливо.
Автомобіль дуже комфортний як для міста і траси, так і має не поганий, але не найкращий позашляховий потенціал. У нього слабенький передній міст, а тому максимум - 37 колеса з посиленими деталями моста.
Запчастини в наш час досить не дорогі, але часто не завжди є в наявності, тобто запас якийсь мати необхідно.
Судячи з відгуків - низька ломаемость при дбайливої ​​експлуатації, але ми ж розглядаємо варіант в якому є і жорстка експлуатація.
Особисто автомобіль дуже подобається, особливо турбірована модель. Відмінна динаміка, правда, при цьому витрата на рівні того ж бензинового уазика, а тому розглядаємо тільки атмосферник.
Отже, будь-що ж виллється підготовка Крузера?
  • TLC - від 18000$
  • Підвіска Tigh Dog 6 "- 2500$
  • Посилені піввісь і шруси - від 800$
  • Головні пари - 600$
  • Обвіс (щось з вітчизняного) - від 800;
  • Експедиційний багажник - 500$
  • Лебідка - 500$
  • Колеса Irok 37 "(можна варіації) - 1600$
Разом підрахунок вартості готового позашляховика становить близько 36 000$. Комфортно їде як по асфальту, так і по бездоріжжю.

Nissan Patrol Y60, Y61


Ніссан Патрол для експедицій

Взагалі позашляховики Nissan Patrol славляться тим, що у них супер-надійна трансмісія. Мости міцні, майже як у шишиги, дозволяють ставити колеса до 44 дюймів, але нас цікавить 39 розмір, на нього і будемо орієнтуватися.
Також патрулі "славляться" тим, що їх кузов дуже сильно схильний до корозії, і однолітки Крузаки виглядають значно краще, ніж пройдисвіти від Nissan. Хоча, можна постаратися і знайти цілком стерпний варіант з тих, що відновлювалися, переварювалися. Майже конструктори.
Можна звичайно звернути свою увагу на більш пізню модель - Y61, які до сих пір у відмінному стані, але справа в тому, що ці автомобілі з двигуном TD42 - єдиний нормальний движок, на який слід орієнтуватися - зустрічаються рідко і ціна на них перевалює за хмари. Можна розглянути заміну двигуна Patrol на контрактний.
Старі, 60-е моделі, що випускалися до 1997 року - через одного комплектувалися цим двигуном і тому вибір є.
У порівнянні з Toyota Land Cruiser Патрулі 60-ї моделі досить аскетичні. Це пізніше в 61-й стали робити більш зручний салон. Якщо вдасться знайти Patrol в 61 кузові з TD42 за адекватні гроші - вважайте вам пощастило - це буде найкращою заготівлею для експедиційного позашляховика.
Отже, якщо вдалося знайти відповідний, не гнилой екземпляр з TD42, то Вам пощастило. Цінник буде приблизно в районі 15-25 тис. $.
  • Patrol - 18 000$
  • Підвіска Tough Dog 8"-10" - 1000$
  • Головні пари - 800$
  • Обвіс - від 1000$
  • Експедиційний багажник - 500$
  • Лебідка - 500$
  • Колеса Thornbird 38,5"- 1600$
Разом вартість на підготовлений Патруль становить близько 25 000$.

Патріот і Nissan Patrol мають більший потенціал в бездоріжжі, але при цьому погана якість кузовного заліза, а Land Cruiser, поступаючись їм на бездору, має більший комфорт і живучість кузовного заліза. Крім того Патріот і Land Cruiser більше схильні до поломок в трансмісії ніж Nissan Patrol.
В результаті був все-таки автором статті куплений патрол, на якому навіть він з'їздив до Монголії



Ще по темі експедиційних позашляховиків:

Експедиційний ГАЗ Соболь 4х4, експедіціоннік з УАЗ Профі, експедиційний УАЗ 31519.

А на яких ще позашляховиках їздять в експедиції?

Експедиційний УАЗ Патріот Олексія Тулупова

TLC 78 для експедицій

Автокемпер Олексія Климова на базі УАЗ Карго

Нива в північній експедиції

Пікап тойота для експедицій

Підготовлений ГАЗ Соболь з дизелем для експедицій і бездоріжжя

Тойота Секвойя для експедицій

УАЗ Хантер в експедиціях

Експедіціоннік на базі Jeep Wrangler

Експедиційний позашляховик Лендровер Діскавері

Експедиційний позашляховик

Експедиційний Ленд Крузер на портальних мостах

Експедиційний УАЗ Патріот

Експедиційний Унимог

Який експедиційний позашляховик вибрати для експедицій з серйозним бездоріжжям - вирішувати Вам! Адже в світі так багато хороших позашляховиків, залишається тільки збирати гроші.

По материалам сайта puzoterok.net
Не витрачайте свого часу на пояснення: люди чують лише те, що хочуть почути. @ Пауло Коельо
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: Александр 1974

Оффлайн Александр 1974

  • Повідомлень: 6169
  • Поблагодарили: 777 раз(а)
  • Репутація: +52/-0
  • Iм'я: Александр
  • Звідки Ви: Украина Полтава
  • Яка у Вас техніка: Фронтерита
Re: Експедиційний позашляховик
« Відповідь #1 : 05-08-2021, 15:20:41 »
Интересная статейка  :ay:
 

Оффлайн atl

  • Повідомлень: 621
  • Поблагодарили: 40 раз(а)
  • Репутація: +5/-0
  • Iм'я: Константин
  • Звідки Ви: Запорожье
  • Яка у Вас техніка: Скиф1М,SSangyong Kyron,ABI Sprinter500ct
Re: Експедиційний позашляховик
« Відповідь #2 : 05-08-2021, 19:38:58 »
статейка в принципе интересная. но по большому счету ни о чем
 

Оффлайн Nikki

  • Администратор
  • Повідомлень: 21040
  • Поблагодарили: 978 раз(а)
  • Репутація: +163/-0
  • Iм'я: Миколай Анатолійович
  • Звідки Ви: Україна, Дніпро
  • Яка у Вас техніка: Mitsubishi Pajero WagonII, Скіф М2, АП-1
Re: Експедиційний позашляховик
« Відповідь #3 : 06-08-2021, 09:38:02 »
Для общего развития пусть весит.  :ag: Все же полезное в ней есть. Как вспомню, как я все по крупицам собирал (информацию) про Скифы, потом про внедорожники, теперь конечно уже знаю многое, осталось денег заработать и воплотить все в жизнь...
Не витрачайте свого часу на пояснення: люди чують лише те, що хочуть почути. @ Пауло Коельо
 

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal