Автор Тема: Долина мертвих екскаваторів  (Прочитано 2750 раз)

0 Користувачів і 1 Гість переглядають цю тему.

Оффлайн Nikki

  • Администратор
  • Повідомлень: 21044
  • Поблагодарили: 983 раз(а)
  • Репутація: +163/-0
  • Iм'я: Миколай Анатолійович
  • Звідки Ви: Україна, Дніпро
  • Яка у Вас техніка: Mitsubishi Pajero WagonII, Скіф М2, АП-1
Морозівський вугільний розріз
Морозівський розріз – одне з небагатьох місць в Україні, де добували буре вугілля. Підприємство пережило рейдерство і ті лихі 90-ті роки. У 2009 році компанії відключили електроенергію – за борги. Техніка стала, персонал скоротили, кар'єр швидко заповнився ґрунтовими водами. Розріз чекає на рекультивацію – кажуть, його хочуть розробляти китайці.
Навесні біля розрізу можна проїхати лише позашляховиком. Бруд по пояс.
Головна визначна пам'ятка кар'єру – величезний роторний екскаватор. Зліва внизу стоїть звичайний – можна порівняти розміри. Звати монстра ЕРШР-1600. З маркуванням все просто: роторний екскаватор крокує-рейковий, продуктивність 1600 кубометрів на годину. Щоб було зрозуміло, це близько 200 КАМАЗів. Повторюю – за годину! Машина 1970 року побудови. Запчастини привозили окремо кілька років, і тут, на місці, робітники збирали цього монстра. Важить махіна 4000 тонн.

фото з інтернету

фото з інтернету

фото з інтернету

фото з інтернету

фото з інтернету

фото з інтернету

фото з інтернету

Костянтинівський вугільний розріз
Костянтинівський вугільний розріз - один із двох "кладовищ екскаваторів" у районі Олександрії, де можна побачити унікальну кар'єрну техніку. Костянтинівський кар'єр знаходиться в Березівці на північ від Олександрії. Це наймолодший вугільний розріз ГХК "Олександріявугілля" - введений в експлуатацію у 1987 р. У найкращі часи тут видобували понад мільйон тонн вугілля на рік.
З 2010 року розріз ГХК "Олександріявугілля" не працює, кар'єр поступово затоплюється.
Сьогодні «Долина мертвих екскаваторів» має велику популярність серед українських любителів індустріалу. Тут можна побачити 16-ковшовий роторний екскаватор ЕРШРД-5250 масою 4100 т, висотою понад 30 м з конвеєрною стрічкою завдовжки 190 м. Також є німецький багатоковшовий ланцюговий екскаватор TAKRAF.

фото з інтернету

фото з інтернету

фото з інтернету

фото з інтернету

Начитавшись, надивившись звіти (правда звіти десятирічної давності), вирішив з'їздити, подивитися. Озброївшись координатами, зібрався в подорож. І в останню мить вирішив ще раз переглянути інтернет, зокрема Yuotube - щоб простіше було орієнтуватися на місцевості - дізнався, що ці кар'єри є приватною територією, просто так не заїхати і не зайти. Шкода, але відступати якось не звично для мене. Думка була на місці договоритися с охороною...

По дорозі побачив церкву, чомусь вона мене зацікавила



Дістався я ближче до обіду до Костянтинівського вугільного кар'єру.
В'їзд на територію заборонено, розмовляли з охоронцем. Дізнався, що кар'єр не просто охороняється, а дуже добре охороняється, є пости не лише по периметру, а й за периметром на приватних автомобілях і собаками...
За так би мовити "мзду" навіть говорити не захотів зі мною.
Все ж таки він підказав, куди можна виїхати на моїй машині, щоб з далекого можна було глянути на кар'єр і техніку.
Заїхав на гору по крутій бетонці, знайшов красивіший ракурс для пейжажу і що б якось було видно ці екскаватори





Далі буде...
Не витрачайте свого часу на пояснення: люди чують лише те, що хочуть почути. @ Пауло Коельо
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: Александр 1974, Механик UA, Саня 73

Оффлайн Nikki

  • Администратор
  • Повідомлень: 21044
  • Поблагодарили: 983 раз(а)
  • Репутація: +163/-0
  • Iм'я: Миколай Анатолійович
  • Звідки Ви: Україна, Дніпро
  • Яка у Вас техніка: Mitsubishi Pajero WagonII, Скіф М2, АП-1
Re: Долина мертвих екскаваторів
« Відповідь #1 : 19-07-2023, 11:47:44 »

Якщо дивитися на карту, то ні чого не порушуючи і за порадою охоронця я заїхав у точку №1. Фотографії в першому повідомленні з цієї точки.
Далі мені хотілося ж якось наблизитися до "мертвих екскаваторів" і я вирішив заїхати до точки № 2. На шляху була одна перешкода, це залізничні колії, які перегороджують шлях для автомобіля, почав шукати переїзд і почалися пригоди. Власне кажучи, проїхався по полях


по довколишніх селах



Села у нас звичайно гарні, проїжджаєш через село, дивишся - село як село... а трохи в глибинку цього села заїдеш, а там краса. Все доглянуто, школи, садки...



Навіть пам'ятники збереглися


Люблю свою країну...
Але поїхали далі, довелося мені десь бездоріжжям їхати і трохи чагарника, через який мені довелося просто проїжджати своєю машиною.


Тепер розумію людей, які там бували і кидали свої машини бозна-де, і далі йшли пішки. Я ж упертий і лінивий, тому їхав машиною, поки не вперся в траншею, вириту спеціально для таких як я :ag: Траншею навіть моєю машиною не переїхати, широка та глибока. Але як і планував майже доїхав до точки, тобто. мені залишалося пройти пішки близько 120 метрів GPS координатами, що я і зробив.
І ось я майже на краю кар'єру


На задньому плані кар'єр, який затопили ґрунтові води і залізні монстри епохи, що минає.




Ціль досягнута, подивився, шкода звичайно що близько не вдалося підібратися, але я не шкодую... встиг подивитися і побачити на власні очі поки що не повністю розібрали на металобрухт ці величезні екскаватори.
Прикро за нашу з вами Україну, за те, що маємо не бережемо, за наш варварський менталітет (вкрасти, розбити, зруйнувати), а після нас хоч потоп. Що ми залишимо нашим поколінням? Та ще ця війна, рашисти, які зруйнували та знищили сім областей плюс крим.
Не будемо про сумне, підіб'ємо підсумок:

1. Чи варто їхати туди спеціально?
Та мабуть ні, серйозна охорона, близько не підпускають. З останніх звітів в інтернеті є випадки застосування фізичної сили охоронцями по відношенню до "таких туристів"

2. Якщо дорогою і заїхати, подивитися з відстані?
З причіпом однозначно нема сенсу. Та й не кожна машина зможе взяти круті ґрунтові підйоми.

3. Якщо раптом і наважилися їхати та шукати пригоди на п'яту точку.
Потрібно заїжджати на другу точку не через Протопівку (в полях охорона), а через Новоолексіївку, а потім полями і хащами... Автомобіль лучше ЛуАЗ із твердим дахом, не так шкода буде лакофарбове покриття на ньому. І потрібно дружити з GPS навігацією і бути впевненими у собі...

Усім миру та добра
Не витрачайте свого часу на пояснення: люди чують лише те, що хочуть почути. @ Пауло Коельо
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: Механик UA, Саня 73

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal