Автор Тема: Фонарь походный, переносной с питанием от PowerBank  (Прочитано 2886 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей переглядають цю тему.

Оффлайн matizavr

  • Повідомлень: 1347
  • Поблагодарили: 81 раз(а)
  • Репутація: +8/-0
  • Iм'я: николай
  • Звідки Ви: украина кривой рог
  • Яка у Вас техніка: матиз ,скиф м1
 :bw: у тому,що я взяв-місце тільки під один акум,а от панелька дає на прямому сонці 500ма,і це не кз,а струм ,що брав акум на заряді...щодо датчика руху-там є режим без нього,а ще-при освітленій панелі,тобто-панель на сонці,а ліхтар-у погребі...
не важно-куда ехать,важно-с кем...
 

Оффлайн ingener100

  • Повідомлень: 1749
  • Поблагодарили: 115 раз(а)
  • Репутація: +7/-0
  • Iм'я: Денис
  • Звідки Ви: Полтава
  • Яка у Вас техніка: WV Passat и куча мотлоха.
 :bw:у тому,що я взяв-місце тільки під один акум,а от панелька дає на прямому сонці 500ма,і це не кз,а струм ,що брав акум на заряді...щодо датчика руху-там є режим без нього,а ще-при освітленій панелі,тобто-панель на сонці,а ліхтар-у погребі...
Вчора сонця небуло, спробувати не зміг. Сьогодні буду тестити. Та я гадаю що дуже довгий провід, 5 м забагато, великі просадки. Треба скоротити і буде краще
 

Оффлайн matizavr

  • Повідомлень: 1347
  • Поблагодарили: 81 раз(а)
  • Репутація: +8/-0
  • Iм'я: николай
  • Звідки Ви: украина кривой рог
  • Яка у Вас техніка: матиз ,скиф м1
аварійне живлення
« Відповідь #17 : 30-11-2023, 09:42:39 »
ще до війни у останніх виїздах на море користувався старим безперебійником від компа-як інвертором 12\220-зарядити ноут,ліхтарики,тощо,і виявив одну незручність-таймер,який час від часу вимикає упс. якраз перед війною придбав маленьку морозилку(сонячна панель була в планах)-з розрахунку об*єднати упс,сп,морозилку та акум на машині і мати холодні напої та продукти,та панелі раптом подорожчали втричі :bw:і  питання прийшлося відкласти,а з початком війни на сімейні нараді витішили,що така річ актуальна на цей час,тому СП на 150ват була куплена.я трохи заспокоївся,якби не одне,навіть два"але"-чи потягне упс і клятий таймер...Риючи інтернет,взнав,що з таймером не все просто-він зашитий у процесор,і з моїм рівнем,навіть маючи схему упса-нереально це питання вирішити,а ще на ютубі знайшов ролик з тестуванням упсів різних моделей на роль інвертора,так от-крім таймера,є ще одна особливість-сучасні моделі розраховані усього на кілька хвилин максимального навантаження,потім-перегрів і гаплик! у цьому плані тільки древній блок 90-х років показав себе непогано(металевий корпус навіть без отворів для вентиляції),на олх знайшов такий,придбав,а потім,після пошуків схеми та спеціаліста,просто придбав на ринку релюшку на 220вольт,з індикатором ввімкненя,та підключив її так,що коли таймер вимикає 220,релюха просто перезапускає упс. ще перед цим перевірив,чи запускається морозилка-дві-три секунди упс гуде,потім все працює нормально,мене такий варіант влаштовує,може,ще комусь згодиться.
не важно-куда ехать,важно-с кем...
 

Оффлайн Nikki

  • Администратор
  • Повідомлень: 21044
  • Поблагодарили: 983 раз(а)
  • Репутація: +163/-0
  • Iм'я: Миколай Анатолійович
  • Звідки Ви: Україна, Дніпро
  • Яка у Вас техніка: Mitsubishi Pajero WagonII, Скіф М2, АП-1
Сьогодні був у гаражі, світло відсутнє вже понад тиждень у гаражах. Дістав генератор, смикнув і світло в гаражі є, зробив все, що планував, зібрався і пішов додому, а всі ці СП+АКБ, не завжди допоможуть, скільки разів у цьому переконувався.
Не витрачайте свого часу на пояснення: люди чують лише те, що хочуть почути. @ Пауло Коельо
 

Оффлайн matizavr

  • Повідомлень: 1347
  • Поблагодарили: 81 раз(а)
  • Репутація: +8/-0
  • Iм'я: николай
  • Звідки Ви: украина кривой рог
  • Яка у Вас техніка: матиз ,скиф м1
не надто розгонишся,коли кіловат/година це пів-літра бенза за ціною більше 50 гривень...хіба що у тебе-своя бензоколонка :be:
не важно-куда ехать,важно-с кем...
 

Оффлайн ingener100

  • Повідомлень: 1749
  • Поблагодарили: 115 раз(а)
  • Репутація: +7/-0
  • Iм'я: Денис
  • Звідки Ви: Полтава
  • Яка у Вас техніка: WV Passat и куча мотлоха.
Взагалі то. для морозилики потрібен правильний сінус, якого в звичайних упсах немає, упс прилаштований для техніки з блоками живлення, їм побарабану. Люди вмикають циркуляційні насоси в упси, вони працюють, але дуже гудуть і гріютьсяб які насльдки від такого використання я не знаю. зрозуміло що в критичній ситуації виручить, але для постійного використання кращє правильний інвертор, щоб потім компрессор не міняти. я свій упс зробив для резерву, сунув в нього кулер і норм. декілька днів для тестів пропрацював на ньому. монітор, ноут ,старлінк, все норм.
 

Оффлайн ingener100

  • Повідомлень: 1749
  • Поблагодарили: 115 раз(а)
  • Репутація: +7/-0
  • Iм'я: Денис
  • Звідки Ви: Полтава
  • Яка у Вас техніка: WV Passat и куча мотлоха.
Сьогодні був у гаражі, світло відсутнє вже понад тиждень у гаражах. Дістав генератор, смикнув і світло в гаражі є, зробив все, що планував, зібрався і пішов додому, а всі ці СП+АКБ, не завжди допоможуть, скільки разів у цьому переконувався.

я пішов іншим шляхом. Панелей наразі немаю, але маю літієвий акб майже з 3 квт єлектрики. з генератором ненаграєшся, хоча він в мене від магістрального газу працює. як нема світла, я ввімкнув будинок в інвертер і у всіх все є, всеь дом світиться. в планах як що зовсім погано 2 рази на день підзарядив від гени і ок. а взимку від сонячної панелі мало толку нажаль.
 

Оффлайн matizavr

  • Повідомлень: 1347
  • Поблагодарили: 81 раз(а)
  • Репутація: +8/-0
  • Iм'я: николай
  • Звідки Ви: украина кривой рог
  • Яка у Вас техніка: матиз ,скиф м1
ноут+зарядки для телефонів,ліхтариків+машинка для стрижки(недовго)-це все працювало від досить сучасного упса,який час від часу вимикався таймером,але це не надто велике навантаження. Взимку від СП справді менше  толку,але й морозилка навантажена не так-особливо якщо на балкон винести. Чиста синусоїда не настільки критична для асинхронного двигуна :ah:,важливіше щоб вистачило потужності на пусковий струм. Якраз цей момент я перевірив-компресор запустився,проте-у інтернеті є поради щодо отримання синусоїди з упса,тож ще почитаю. Далі-ще одне,якщо нема світла або панелі-ліпше час від часу заряджати акум від генератора ,аніж постійно ним торохтіти
не важно-куда ехать,важно-с кем...
 

Оффлайн Nikki

  • Администратор
  • Повідомлень: 21044
  • Поблагодарили: 983 раз(а)
  • Репутація: +163/-0
  • Iм'я: Миколай Анатолійович
  • Звідки Ви: Україна, Дніпро
  • Яка у Вас техніка: Mitsubishi Pajero WagonII, Скіф М2, АП-1
Я на природе так і роблю, генератор тільки для зарядки АКБ, тоб то, раз на дві-три доби заряджаю АКБ і все...
Раніше, да... генератор торахтел кожний вечір, щаствже ні... Тільки для зарядки його вожу і то не кожного разу його беру с собою.
Не витрачайте свого часу на пояснення: люди чують лише те, що хочуть почути. @ Пауло Коельо
 

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal