Автор Тема: О новом проекте Правил дорожного движения  (Прочитано 20433 раз)

0 Користувачів і 1 Гість переглядають цю тему.

Оффлайн valerii

Re: О новом проекте Правил дорожного движения
« Відповідь #90 : 28-11-2017, 16:20:51 »
В Кодексах, дополнения и изменения, если они есть, идут сразу под каждой статьей, на которую они распространяются. На сегодня, в базе данных Верховной Рады Украины, последняя редакция Кодекса от 13.07 2017 года. Постановление по изменению ПДД принял Кабинет министров Украины. Верховная Рада ему не подотчетна. Для Кабмина, это вышестоящий орган. Законы Украины касающиеся движения автомобилей не менялись. Поэтому, если в Кодексе не сделают изменений, то не наказуемо можно ездить со скоростью до 70 км/час.
 

Оффлайн Лентяй

  • Повідомлень: 2257
  • Поблагодарили: 4 раз(а)
  • Репутація: +60/-1
  • Iм'я: Кирилл
  • Звідки Ви: Украина Николаев
  • Яка у Вас техніка: кемпер на базе УАЗ 3309
Re: О новом проекте Правил дорожного движения
« Відповідь #91 : 28-11-2017, 17:01:19 »
В Кодексах, дополнения и изменения, если они есть, идут сразу под каждой статьей, на которую они распространяются. На сегодня, в базе данных Верховной Рады Украины, последняя редакция Кодекса от 13.07 2017 года. Постановление по изменению ПДД принял Кабинет министров Украины. Верховная Рада ему не подотчетна. Для Кабмина, это вышестоящий орган. Законы Украины касающиеся движения автомобилей не менялись. Поэтому, если в Кодексе не сделают изменений, то не наказуемо можно ездить со скоростью до 70 км/час.
нет . последняя редакция КоАп - 26.10.2017 - см. ссылку выше , которую я дал. там есть все изменения и даты их принятия.
Данный участник форума забанен от 07-06-2018. /П.П. 2.5 и 2.6/
 

Оффлайн valerii

Re: О новом проекте Правил дорожного движения
« Відповідь #92 : 28-11-2017, 17:43:57 »
Вот та редакция о закона о которой говорите вы. Здесь речь идет про стоянку инвалидов и далее бла-бла-бла. Я речь виду о статье 122 Кодекса. В ней написано так как написано. Прочитайте. Словоблудием с вами я заниматься не собираюсь. Я всегда ездил по городу 70 км/час и дальше так буду ездить, меня интересует только скоростной режим и все.

ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за паркування, зупинку, стоянку транспортних засобів на місцях, призначених для осіб з інвалідністю

(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 32, ст.346)

Верховна Рада України постановляє:

I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:

1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122):

1) статтю 122 доповнити частиною п’ятою такого змісту:

"Зупинка чи стоянка транспортних засобів на місцях, що позначені відповідними дорожніми знаками або дорожньою розміткою, на яких дозволено зупинку чи стоянку лише транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю (крім випадків вимушеної стоянки), а так само створення перешкод водіям з інвалідністю або водіям, які перевозять осіб з інвалідністю, у зупинці чи стоянці керованих ними транспортних засобів, неправомірне використання на транспортному засобі розпізнавального знака "Водій з інвалідністю" -

тягнуть за собою накладення штрафу від шістдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";

2) у статті 152-1:

у частині п’ятій:

в абзаці першому слова "частиною четвертою" замінити словами "частинами другою, третьою або четвертою";

в абзаці другому слова "від шістдесяти до ста" замінити словами "від ста двадцяти до ста п’ятдесяти";

доповнити частинами шостою та сьомою такого змісту:

"Паркування транспортного засобу на місцях, призначених для безоплатного паркування транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю, водієм, який не має документів про наявність у нього чи в одного з пасажирів інвалідності (крім явно виражених ознак інвалідності), -

тягне за собою накладення штрафу від шістдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Необлаштування на спеціально обладнаних чи відведених майданчиках для паркування транспортних засобів, у тому числі біля житлових будинків (крім індивідуальних житлових будинків) та інших будівель, на тротуарах (із числа місць для зупинки та стоянки транспортних засобів), місць, призначених для паркування транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю, чи облаштування таких місць без дотримання вимог щодо їх розміщення -

тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб суб’єктів господарювання, які утримують спеціально обладнані чи відведені майданчики для паркування транспортних засобів, від шістдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";

примітку доповнити абзацом другим такого змісту:

"Місцями, призначеними для паркування (у тому числі безоплатного паркування) транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю, на спеціально обладнаних чи відведених майданчиках для паркування транспортних засобів, у тому числі біля житлових будинків (крім індивідуальних житлових будинків) та інших будівель, на тротуарах (із числа місць для зупинки та стоянки транспортних засобів), вважаються місця, позначені відповідними дорожніми знаками або дорожньою розміткою";

3) у статті 218 слова і цифри "частинами першою та другою статті 152-1" замінити словами та цифрами "частинами першою - п’ятою статті 152-1";

4) у частині першій статті 222:

після слів "правил дорожнього руху" доповнити словами "правил паркування транспортних засобів";

слова і цифри "частини перша, друга і третя статті 122" замінити словами і цифрами "частини перша, друга, третя і п’ята статті 122";

після цифр "151" доповнити словами і цифрами "частини шоста і сьома статті 152-1";

5) у статті 255:

у частині першій:

у пункті 2 слова і цифри "частини перша і друга статті 152-1" замінити словами і цифрами "частини перша - п’ята статті 152-1";

пункт 9 після абзацу другого доповнити новим абзацом такого змісту:

"члени громадських організацій осіб з інвалідністю (частини друга, третя і четверта статті 152-1)".

У зв’язку з цим абзаци третій - п’ятий вважати відповідно абзацами четвертим - шостим;

частину другу доповнити пунктом 22 такого змісту:

"22) члени громадських організацій осіб з інвалідністю (частина шоста статті 152-1)";

6) у статті 265-2:

у першому реченні частини першої слова і цифри "частиною третьою статті 122" замінити словами і цифрами "частинами третьою, четвертою і п’ятою статті 122", слова "або загрозу безпеці руху" - словами "або загрозу безпеці руху, порушення правил зупинки чи стоянки на місцях, що позначені відповідними дорожніми знаками або дорожньою розміткою, на яких дозволено зупинку чи стоянку лише транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю", а слова "(якщо розміщення затриманого транспортного засобу суттєво перешкоджає дорожньому руху)" - словами "або транспортний засіб розміщений на місцях, призначених для зупинки, стоянки, безоплатного паркування транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю)";

у частині другій слово "своє" замінити словом "його";

частину третю після слів "дорожньому руху" доповнити словами "крім розміщення транспортного засобу на місцях, призначених для зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю".

2. Частини шосту і сьому статті 30 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" (Відомості Верховної Ради УРСР, 1991 р., № 21, ст. 252; Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 45, ст. 406; 2003 р., № 37, ст. 300; 2010 р., № 40, ст. 526) замінити чотирма новими частинами такого змісту:

"Власники спеціально обладнаних чи відведених майданчиків для паркування забезпечують виділення та облаштування в межах майданчиків місць для безоплатного паркування транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю. Водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю, у тому числі на транспортних засобах, що належать підприємствам, установам, організаціям, які здійснюють діяльність у сфері соціального захисту населення, та громадським організаціям осіб з інвалідністю, мають право на встановлення на транспортному засобі розпізнавального знака "Водій з інвалідністю" та під час перевезення осіб з інвалідністю користуються всіма перевагами, що надаються водіям з інвалідністю. Водії, які керують транспортними засобами, на яких встановлений розпізнавальний знак "Водій з інвалідністю", повинні мати при собі документи, що підтверджують інвалідність водія або одного з пасажирів. Кількість місць, призначених для безоплатного паркування транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю, становить не менше 10 відсотків загальної кількості місць на спеціально обладнаних чи відведених майданчиках для паркування, але не менше одного місця з позначенням таких місць відповідними дорожніми знаками або дорожньою розміткою.

Якщо власники спеціально обладнаних чи відведених майданчиків для паркування не забезпечили виділення та облаштування місць, призначених для безоплатного паркування транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю, такими місцями на відповідних майданчиках вважаються місця, на яких розміщені транспортні засоби, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю.

Місця для безоплатного паркування транспортних засобів, передбачені частиною шостою цієї статті, також виділяються на спеціально обладнаних чи відведених майданчиках, у тому числі біля житлових будинків (крім індивідуальних житлових будинків) та інших будівель, їх власниками/співвласниками (управителями) або орендарями, на проїзних частинах автомобільних доріг і тротуарах (із числа місць для зупинки та стоянки транспортних засобів) - органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування (суб’єктами господарювання, якщо їм у встановленому порядку передано відповідні частини доріг і тротуарів для ведення господарської діяльності) з позначенням таких місць відповідними дорожніми знаками або дорожньою розміткою.

Місця для транспортних засобів, передбачені частинами шостою і восьмою цієї статті, визначені на спеціально обладнаних чи відведених майданчиках біля будівель і будинків, мають бути розміщені максимально близько до входу до таких будівель і будинків, а на окремих спеціально обладнаних чи відведених майданчиках - максимально близько до в’їзду на такі майданчики".

У зв’язку з цим частини восьму і дев’яту вважати відповідно частинами десятою і одинадцятою.

II. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності через три місяці з дня його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:

забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації положень цього Закону;

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

Президент України

П.ПОРОШЕНКО
м. Київ
22 червня 2017 року
№ 2109-VIII

 

Оффлайн Nikki

  • Администратор
  • Повідомлень: 21040
  • Поблагодарили: 978 раз(а)
  • Репутація: +163/-0
  • Iм'я: Миколай Анатолійович
  • Звідки Ви: Україна, Дніпро
  • Яка у Вас техніка: Mitsubishi Pajero WagonII, Скіф М2, АП-1
Re: О новом проекте Правил дорожного движения
« Відповідь #93 : 26-01-2021, 22:10:53 »
Полиции могут дать право безосновательно останавливать автомобили.
Скандальный законопроект √2695, о расширении полномочий полиции, на следующей неделе планирует рассмотреть ВР.  Проект в частности предусматривает, что копы получат право останавливать любой автомобиль без причины.  Более того, по требованию полицейского водитель обязан будет:
  • заглушить двигатель;
  • выйти из машины;
  • передавать документы для проверки;
  • и даже вынужден будет предоставить беспрепятственный осмотр (обыск) автомобиля.
Зачем понадобилось превратить каждого водителя на потенциальную мишень для бесконтрольного полицейского произвола - ответ один, выявлять выпивших за рулем.
Если посмотреть внимательно форум, то получается: "За что боролись, на то и напоролись" :ag:
Не витрачайте свого часу на пояснення: люди чують лише те, що хочуть почути. @ Пауло Коельо
 

Оффлайн Nikki

  • Администратор
  • Повідомлень: 21040
  • Поблагодарили: 978 раз(а)
  • Репутація: +163/-0
  • Iм'я: Миколай Анатолійович
  • Звідки Ви: Україна, Дніпро
  • Яка у Вас техніка: Mitsubishi Pajero WagonII, Скіф М2, АП-1
Re: О новом проекте Правил дорожного движения
« Відповідь #94 : 24-02-2021, 14:20:27 »
Кабинет министров изменил правила дорожного движения относительно перевозки детей в автомобилях, введя обязательное наличие удерживающих систем, если рост ребенка не превышает 1,45 метра.

"Теперь в легковых авто надо обязательно иметь специальные удерживая системы, если планируется перевозить ребенка, рост которого менее 145 см", - говорится в сообщении.




Напомним, 16 февраля 2021 года в Украине ужесточили ответственность за пьяное вождение. Законопроект №2695 предусматривает увеличение штрафов и сроков заключения.

Если водитель находился в состоянии алкогольного опьянения, ему будет грозить штраф в размере 17 тысяч грн (до этого штраф составлял 10,2 тысячи) с лишением водительских прав на год.

За повторное нарушение в течение года будет грозить штраф в размере 34 тысяч гривен с лишением права управления транспортными средствами на срок три года с платным изъятием авто или без такового.

Или же это будут наказывать административным арестом на срок десять суток с лишением права управления транспортными средствами на три года с платным изъятием авто или без такового.

Источник
Не витрачайте свого часу на пояснення: люди чують лише те, що хочуть почути. @ Пауло Коельо
 

Оффлайн A-lex-W

  • Повідомлень: 172
  • Поблагодарили: 99 раз(а)
  • Репутація: +6/-0
  • Iм'я: Алексей
  • Звідки Ви: Украина, Лозоватка
  • Яка у Вас техніка: УАЗ-451
Re: О новом проекте Правил дорожного движения
« Відповідь #95 : 24-02-2021, 15:30:48 »
изменил правила
Одни вбрасывают желтуху, другие тут же ее проглатывают.
Смотрим ПДД на официальном портале https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1306-2001-%D0%BF#Text
Да и в самой таблице написано что это только проект.
 

Оффлайн Nikki

  • Администратор
  • Повідомлень: 21040
  • Поблагодарили: 978 раз(а)
  • Репутація: +163/-0
  • Iм'я: Миколай Анатолійович
  • Звідки Ви: Україна, Дніпро
  • Яка у Вас техніка: Mitsubishi Pajero WagonII, Скіф М2, АП-1
Re: О новом проекте Правил дорожного движения
« Відповідь #96 : 24-02-2021, 18:15:32 »
Многие проекты становятся реальностью.
Не витрачайте свого часу на пояснення: люди чують лише те, що хочуть почути. @ Пауло Коельо
 

Оффлайн A-lex-W

  • Повідомлень: 172
  • Поблагодарили: 99 раз(а)
  • Репутація: +6/-0
  • Iм'я: Алексей
  • Звідки Ви: Украина, Лозоватка
  • Яка у Вас техніка: УАЗ-451
Re: О новом проекте Правил дорожного движения
« Відповідь #97 : 24-02-2021, 19:36:34 »
Самая большая подлость этого законопроекта не в том, что детские кресла обязательны, а в том, что их можно устанавливать только под штатные ремни(крепления). И если обычные легковушки задних ремней не имеют, точки крепления ремней есть почти всегда и можно поставить ремни самому.  А вот на микроавтобусы, большинство из эксплуатируемых у нас, с завода не предусмотрены ни ремни ни их установка. То есть хочешь возить детей - покупай новый автобус с ремнями!
 

Оффлайн matizavr

  • Повідомлень: 1346
  • Поблагодарили: 81 раз(а)
  • Репутація: +8/-0
  • Iм'я: николай
  • Звідки Ви: украина кривой рог
  • Яка у Вас техніка: матиз ,скиф м1
Re: О новом проекте Правил дорожного движения
« Відповідь #98 : 24-02-2021, 20:11:38 »
а средний ремень на заднем сидении,через бёдра-это удерживающая система?
не важно-куда ехать,важно-с кем...
 

Оффлайн valerii

Re: О новом проекте Правил дорожного движения
« Відповідь #99 : 25-02-2021, 00:01:39 »
ЗУ 2695 пока подписал пока только Разумков. Когда этот документ подпишет Президент  Зеленский, тогда можно что то говорить.
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=67814  здесь его текст можно скачать.
 

Оффлайн A-lex-W

  • Повідомлень: 172
  • Поблагодарили: 99 раз(а)
  • Репутація: +6/-0
  • Iм'я: Алексей
  • Звідки Ви: Украина, Лозоватка
  • Яка у Вас техніка: УАЗ-451
Re: О новом проекте Правил дорожного движения
« Відповідь #100 : 25-02-2021, 09:27:36 »
ЗУ 2695 - про увеличение штрафов, а этот про внесение изменений в ПДД. Его номер не известен, поиск ничего не дает. Единственный источник - РБК.
 

Оффлайн valerii

Re: О новом проекте Правил дорожного движения
« Відповідь #101 : 25-02-2021, 20:27:46 »
ЗУ 2695 - про увеличение штрафов, за нарушение ПДР. Я про это и говорю.
Другого на сегодня, относительно дорожного движения, пока ничего нет. Страшилки о которых вам рассказывали, про руки за голову, вывернуть карманы и прочее, при остановке полицией, депутаты во время второго чтения похоронили. Поэтому не переживайте.
Сейчас где то там, после первого чтения, ЗУ про "евробляхи" завис, но с ним есть проблемы.
РБК на сегодня - это то же самое что и ОБС (одна баба сказала), а может еще и брехливее, пожалуй брехливее.  :ag:
 

Оффлайн valera krm

  • Повідомлень: 3194
  • Поблагодарили: 159 раз(а)
  • Репутація: +11/-1
  • Iм'я: Валерий Федорович
  • Звідки Ви: Донбасс
  • Яка у Вас техніка: KIP DE LUX
Re: О новом проекте Правил дорожного движения
« Відповідь #102 : 26-02-2021, 07:33:09 »
депутаты во время второго чтения похоронили.
Еще не факт, что после 25 чтения могут и возродить.
Пацаны читают пока не поймут (Ян Арлазоров )
 

Оффлайн valerii

Re: О новом проекте Правил дорожного движения
« Відповідь #103 : 26-02-2021, 10:06:19 »
Ну относительно того, что на тридцатом чтении могут возродить всю ту карательную чушь, которую выкинули, это факт. Ведь когда несколько лет назад, техосмотр отменили, мотивируя тем что многие его проходят за деньги, сколько было радостного шума, потом увидели, что такую жирную доходную ветку спилили, ужаснулись. Теперь вот уже вроде как вновь возродили, или на выходе, это шкуродерство за деньги, ну имею ввиду техосмотры. Так и живем.   :ag:
 

Оффлайн Nikki

  • Администратор
  • Повідомлень: 21040
  • Поблагодарили: 978 раз(а)
  • Репутація: +163/-0
  • Iм'я: Миколай Анатолійович
  • Звідки Ви: Україна, Дніпро
  • Яка у Вас техніка: Mitsubishi Pajero WagonII, Скіф М2, АП-1
Re: О новом проекте Правил дорожного движения
« Відповідь #104 : 14-03-2021, 22:03:04 »
Президент підписав закон №1231-IX. Відтепер працівникам поліції надали більше прав під час зупинки автомобіля, а для водіїв встановлено нові жорсткі обов’язки.

❗А саме, внесено зміни до Закону «Про дорожній рух» (ст.16, ст.18) згідно з якими у випадку подання сигналу про зупинку автомобіля, водій зобов’язаний:

✅Зупинити транспортний засіб (п.п. абз.3, ч.2, ст.16);
✅Пред’явити документи на право керування (абз.4, ч.2, ст.16);
✅Надати можливість поліцейському прочитати та зафіксувати інформацію з цих документів (абз.4, ч.2, ст.16);
✅Тримати руки в полі зору поліцейського (п.п.б абз.3, ч.2, ст. 16);
✅Не виходити з транспортного засобу без дозволу поліцейського (п.п.б абз.3, ч.2, ст.16);
✅Знаходитися на своєму водійському місці до вказівки поліцейського (абз.6, ч.1, ст.18);
✅Вийти з транспортного засобу за вказівкою працівника поліції (абз.7, ч.1, ст.18);
✅Виконувати всі законні вимоги поліцейського (абз.3, ч.2, ст.16).

❗У разі невиконання цих вимог працівники поліції будуть застосовувати ст.185 КУпАП. Саме ця норма дозволяє працівникам поліції складати протоколи про адміністративне правопорушення за злісну непокору законним вимогам працівника поліції.
А саме, згідно зі статтею 185 КУпАП «Злісна непокора законному розпорядженню або вимозі поліцейського при виконанні ним службових обов’язків передбачає штраф від 136 грн до 255 грн або громадські роботи на строк від 40 до 60 годин, або виправні роботи на строк від одного до двох місяців, або адміністративний арешт на строк до 15 діб“.
Отже, з введенням в дію даного закону водіям встановили нові обов’язки та передбачили жорстку відповідальність за їх невиконання. Закон набирає чинності з наступного дня, після опублікування.
Таким чином, поліція отримала нові права, водії – нові жорсткі обов’язки!

https://president.gov.ua
Какие баталии были перед этим?! Вот оно :ai:
Не витрачайте свого часу на пояснення: люди чують лише те, що хочуть почути. @ Пауло Коельо
 

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal