Автор Тема: Кемпер или караван? Целесообразность и реалии.  (Прочитано 10218 раз)

0 Користувачів і 1 Гість переглядають цю тему.

Юрий

  • Гість
Мне кажется,что автодом это сила,но только в странах,где есть дороги,автостоянки,кемпинги,нормальные парковки,но в нашей обиженной богом и политиками, стране Украине,автодом на сегоднешний день прямое утопие,лишние гули для владельцев и проживающих в них людях.Это мое личное мнение
 

Оффлайн nikola

Держава у нас  :bu: я згіден, але різниця на мою думку лише в одному якщо приїхав на тиждень і більше на віпочинок в доне місце, караван те щотреба а якщо кожного третього дня переїжати то кемпер супер.
Якщо податок т.з. внесуть в пальне то різниця в утриманні маже одинакова.
Лучше гор могут быть только горы, на которых я еще не бывал.
 

Юрий

  • Гість
Хіба справа тільки в пальному,а різниця в вартості кемпера і каравана.А можливість пересування тягачем в кемпінгах,я рахую,що кемпер річ непогана,але ми ще не дійшли по рівню життя до того,що людина може заморозити 50-60 тис в кемпер,який використовується рідко. :af:
 

Оффлайн nikola

В Україні висока вартисть розмитнення камперів, оцеж і головна причина нема доступ до птриманих камперів, отут держава моглаби і піти на зусстріч, цеж розвиток туризму про який всі слуги народу так гоаорять.
Ми побачемо велику кількість камперів і караванів на евро 2012 , може після цьго  влада щось і прийме  рішення .
Рівень життя у нас низкий але і культура видпочинку та йго розмаїтя ще нище.
Італія плюбляе кампер Голандія каравани (обі держави не бідні), Італійці плюбляють відпочивати мондруючи а Голанці на одному мість , оце я і порівнював.Бачення кожного різні , і відповід рішення різні що брати караван чи кампер , головне щоб стоянок де зустричаються і ті і інші було побільше у нас. :az:

п.с. на що розрахавувати Україні сьогодні це палатка у багжнику на двоїх що зараз умене і е.
 
Лучше гор могут быть только горы, на которых я еще не бывал.
 

Юрий

  • Гість
Ви маєтє рацію,згоден на 100 %,але щоб переходити від палатки у багнику до більш цівілізованних умов,треба утворювати асоціаціі,клуби і т.інше,щоб якось відстоювати наші інтереси в автотуризмі. :ay:
 

Оффлайн nikola

Як кажу точно в яблуко (асоціація-потужний форум)  при Українській Раді Автомобілістів .Ви шановний пригадуете лютий 2008 коли Юля  збиралася піднняти тронспортний збір на мотори 2.5 і більше  що припинило би існування всіх джипів та їх клубів ( податок на дороги із одного 15-ти річного джипа 40 тисяч грн.) Один потужний форум зібров людей і зробив акцію протесту блокувавши Верх. Раду. Домоглися зустрічі з Ю. і вана відмінила постанову.
Якщоб у нас була можливість ввезти і розмитнити один кампер-караван за 50 %мит. вартості  , раз на пять років і без права продажу, що небуло комерції, Україна за десять років війшла би в десятку найприваблевіших країн для туризму в цілому . В нас же все е , море , гори, степи, ріки ....  і потужна історія.


Объединение двух сообщений: 03-10-2013, 09:54:00
Так якийж кампер вибрать в наших савкових умовах?
1. Купить сильно потриманий(8-12 т.)  і все переробить. Це вже після Валери клосичний варіант.
2. Купить дорощий з доступних (23-26 т.) і підправити під свої вимоги.
3. Купить документ і ввезти з закордону потриманий.
4. Купить бус і побудувать на його базі все що вголову збреде.
5. Чекати доки непоподеться ідеальний варіант.(Валера продасть свій)
6. Чекати доки незнизять ставки по розмитненю.Вони зараз максимально високі.
7. Чекати доки грошей прибуде щоб взяти щось майже нове від 2003 року.
8. Чекати трохи  атом взаголі вже не треба нічого буде. :ag:

Шановні підскажіть буте дабрі на кампер.  :ak:
Лучше гор могут быть только горы, на которых я еще не бывал.
 

Юрий

  • Гість
Шановний пан !
Якщо розглядати Ваші умови при виборі кемпера,то Вам треба міняти краіну,то що при цих наших шляхах,кемпінгах,та дорожній інфраструктурі,тільки коні зможуть нормально рухатись. :az:
 

Оффлайн Egor

  • Повідомлень: 81
  • Репутація: +0/-0
  • Iм'я: Игорь
  • Звідки Ви: Киев
  • Яка у Вас техніка: VW Passat+TEC
Юрий, Вы всегда рассматриваете идеальные условия или варианты. Но так не бывает. Мы живем в своей Стране, какой бы она не была. И nikola я думаю не собирается менять место жительство, иначе он не собирался бы приобретать движимую недвижимость. Так давайте ему поможем, чем можем, в достижении цели, а не будем коственно намекоть что шансов "0". nikola, да, эксплуатировать нашу технику на наших дорогах сложно. Но зато удовлетворение от такого отдыха перекрывают все отрицательные стороны. Цель у Вас хорошая, и здесь Вам помогут, чем смогут. Удачи Вам, все будет хорошо.
 

Оффлайн Ярослав

  • Повідомлень: 195
  • Репутація: +0/-0
  • Iм'я: Ярослав
  • Звідки Ви: Львів
  • Яка у Вас техніка: Fiat Scudo + Скіф 1М
Так якийж кампер вибрать в наших савкових умовах?
1. Купить сильно потриманий(8-12 т.)  і все переробить. Це вже після Валери клосичний варіант.
2. Купить дорощий з доступних (23-26 т.) і підправити під свої вимоги.
3. Купить документ і ввезти з закордону потриманий.
4. Купить бус і побудувать на його базі все що вголову збреде.
5. Чекати доки непоподеться ідеальний варіант.(Валера продасть свій)
6. Чекати доки незнизять ставки по розмитненю.Вони зараз максимально високі.
7. Чекати доки грошей прибуде щоб взяти щось майже нове від 2003 року.
8. Чекати трохи  атом взаголі вже не треба нічого буде. :ag:

Шановні підскажіть буте дабрі на кампер.  :ak:

Я б скористався порадою під номером 4, :ay: :ag:так як варіант 1 буде дорожчий і невигідний. :bq: 2 варіант, треба мати такі вільні кошти щоб вкласти в транспорт який рідко використовуєш. :bn: 3 ризикований, так як у нашій державі закони міняються дууууууже часто і можна залишитись без машини і грошей за неї заплачених. :ai: Ну а варіанти 5 6 7, можуть закінчитись печальним варіантом під номером 8. :bj:
 

Оффлайн nikola

Дякую відгукнувшимся, питання не просте і обговорення по цій темі будуть підніматися з приходом нових форумчан. Юра ви праві як завжди, цей вид туризму тільки починае розвиватися в нас країні абсолютно не пристосовані до життя туристів. Та що казати за кемпінги коли у нас і туалет на дорозі не знайдеш та навіть половина заправок їх немае. Але я тут , на форумі караванна і нас уже понад 200-ті ми прагнемо розвиватися як недивно але Ігор правий у нас в Україні а змани і цей вид туризму до речі самий масовий і прибутковий для всіх учасників, в майбутньому.Тому обговорення е важливим з багатьох причин, а думка всіх е ціною.

Прохання на ти, дякую.

Объединение двух сообщений: 03-10-2013, 09:54:49
Я б скористався порадою під номером 4, :ay:

Думка про побудову на базі буса , сходиться з декількома людьми з якими я спілкувався на цю тему. Навіть е можливість купити орігінальне обладнення для кемпера. Треба мабуть обміркувати план та вартість перебудови.
Чи е записи в техпспорті що це кемпер?
Лучше гор могут быть только горы, на которых я еще не бывал.
 

Юрий

  • Гість
Це цікава думка ,але Ви раніши взагалі прорахуйте, хоча б приблизно вартість ціеі думки :ag:
 

Оффлайн AlexYan

  • Повідомлень: 1487
  • Репутація: +11/-0
  • Iм'я: Aleksandr
  • Звідки Ви: Ukraine, Kiev
  • Яка у Вас техніка: Дикий сарайчик и "Холидэй" фургончик ;)
Мне ближе по душе все-таки кемпер. И вот почему:

1. Строю сам на базе буса - в 2-3 раза дешевле готового и потом буду знать где как и что ремонтировать.
2. Делаю вариант как у karell из России - съемная мебель, чтобы можно было использовать бус для работы.
3. Дороги и парковки как правило более легче для цельной базы, чем для состава - это физика.
4. Хорошие дороги - так ездим по большей мере по Европе и по нормальным основным трассам по Украине, а иначе нужно просто переходить в оффроуд класс (это потом, через пяток лет после кемпера)  :ay:
5. Оставить ТС и ехать смотреть достопримечательности - не проблема, т.к. у кемпера есть гараж в котором сложены велики на электротяге, да и парковаться в Европейских туристических городах - анриал на любом виде четырехколесного транспорта.
6. Движение в цельной базе безопаснее во всех случаях включая тяжелые погодные условия и экстренные ситуации на дороге, см. п.3.
7. И самое приятное - в кемпере пассажиры могут прилечь в постельку, приготовить кофе или горячий бутербродик на ходу (знаю что запрещено, но мы же все люди: если есть возможность, но нельзя - мы ею хоть пару раз все равно воспользуемся  :ah: ), а по зеленому свистку занять свои места и пристегнуться.  :ae: .
Чтоб мудро жизнь прожить, знать надобно немало,
Два правила запомни для начала:
Что лучше голодать, чем что попало есть,
И лучше будь один, чем вместе с кем попало.
 

Оффлайн BRUTALIY

  • Повідомлень: 899
  • Репутація: +8/-0
  • Iм'я: Виталий
  • Звідки Ви: Хмельницкий
  • Яка у Вас техніка: Skoda Oct.A5 + Fendt
А мені караван концептуально ближче. Навіть у питанні відвідування туристичних місць ... знаходиш кемпінг, ставиш там караван, а далі нв нормальній машині їздиж в оріолі того кемпінга де хочеш.
067-380-75-04
 

Оффлайн Nikki

  • Администратор
  • Повідомлень: 21044
  • Поблагодарили: 983 раз(а)
  • Репутація: +163/-0
  • Iм'я: Миколай Анатолійович
  • Звідки Ви: Україна, Дніпро
  • Яка у Вас техніка: Mitsubishi Pajero WagonII, Скіф М2, АП-1
Быть или не быть - вот в чем вопрос...
Каждый конечно-же выбирает сам для себя, под свои реалии. Для меня лично кемпер ближе, так как кататься по Украине лучше на на автомобиле, чем таскать за собой караван  :ah:
Не витрачайте свого часу на пояснення: люди чують лише те, що хочуть почути. @ Пауло Коельо
 

Юрий

  • Гість
мне кажется,что все таки рациональнее,заморозить деньги на караван,чем на кемпер,это значительно дешевле :bu:
 

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal