Автор Тема: Требование и расчеты к авто+прицеп в Украине  (Прочитано 23782 раз)

0 Користувачів і 1 Гість переглядають цю тему.

Оффлайн карлсон

  • Повідомлень: 44
  • Репутація: +0/-0
  • Iм'я: андрей
  • Звідки Ви: красноармейск донецкой обл.
  • Яка у Вас техніка: Опель бетфорд-блюц
Где взять нармотивные документы по прицепам к легковым машинам ( технические нормы)
 

Оффлайн Condor

  • Повідомлень: 345
  • Поблагодарили: 36 раз(а)
  • Репутація: +7/-0
  • Iм'я: Александр
  • Звідки Ви: Житомир
  • Яка у Вас техніка: Daewoo-Sens + Скиф2м
Где взял уже не помню  :bn: , вот что есть у меня....


 
Вимоги до конструкції саморобних причепів добавлено / изменено: 16:11:2007
 
Вимоги до конструкції саморобних причепів категорії О1 за ОСТ 37.001.220-93, ДСТУ UN/ECE R 48-02:2002, ГОСТ 8769
 
1 Повна конструктивна маса причепа не повинна бути більше половини спорядженої маси тягового автомобіля.
 
2 Довжина причепа повинна бути не більше 1,5 довжини основного тягового автомобіля, або не більше 8 м.
 
3 Ширина причепа не повинна перевищувати ширину основного тягового автомобіля більше ніж на 0,2 м з кожного боку і не повинна бути більша 2,3 м.
 
4 Висота причепа не повинна бути більша1,8 ширини колії причепа або не більше 3 м.
 
5 Дорожній просвіт не повинен бути менше дорожнього просвіту тягового автомобіля.
 
6 Кількість осей: одновісний або зі спареною віссю.
 
7 Навантаження на шину однієї сторони не більше 55% повної маси ДТЗ.
 
8 Швидкість руху у складі автопоїзда не більше 80 км/год.
 
9 Кути відхилення дишла (рами) відносно зчіпної кулі: в горизонтальній площині – не менше 60˚; в вертикальній площині – не менше25.
 
10 Зчіпна голівка дишла (рами) повинна відповідати вимогам ОСТ 37.001.096.
 
11 Висота розташування центра сфери зчіпної головки 350…420 мм.
 
12 Повинні бути місця для встановлення домкрата.
 
13 Повинні бути надколесні захистні пристрої.
 
14 Повинен бути та відповідати вимогам ДСТУ 3650 (ГОСТ Р 50577) кронштейн (місце) для кріплення номерного знака.
 
15 Повинна бути за ГОСТ 9200 вилка для з’єднання причепа з електросистемою автомобіля тягача з’єднувальним кабелем.
 
16 Повинні бути два страхувальні ланцюги (троси).
 
17 Повинні бути два противідкатні упори.
 
18 Повинні бути один або декілька опорні стояки, конструкція яких не погіршує проходимість автопоїзда.
 
19 При вертикальному статичному навантаженні від зчіпної головки більше ніж 390 Н повинен бути механізм підйому-опускання стояка.
 
20 Паспорт на зчіпну головку.
 
21 Світлові прибори:
- задні габаритні вогні – 2, червоні;
- задній протитуманний ліхтар – 1;
- сигнали гальмування – 2, червоні;
- задні покажчики повороту − 2, оранжеві;
- передні габаритні вогні – 2, білі;
- ліхтар освітлення номерного знаку – 1, білий;
- світлоповертачі: − задні – 2, червоні, трикутної форми; − передні – 2, білі; − бокові – оранжеві по одному з кожної сторони на кожні 3 м довжини.
 
 
Завідуючий ЛЕТ ХНАДУ А. Д. Скотаренко Здравствуйте. Отвечаем на Ваш запрос. Стоимость научно-технической экспертизы по установлению соответствия ТС по состоянию на 1.11.2007: - замена двигателя - 270 грн. (с НДС)+ стоимость Висновку научно-технической экспертизы который выдаёт "ГосавтотрансНИИпроект" (Киев); - переоборудование кузова (в зависимости от типа переоборудования) - 270-360 грн (с НДС) + стоимость Висновку научно-технической экспертизы который выдаёт "ГосавтотрансНИИпроект" (Киев); - экспертиза самодельного прицепа (требования к самодельным прицепам в прикреплённом файле)- 360 грн (с НДС) + стоимость Дозволу который выдаёт НИЦ БД (Киев); Если у Вас нету Высновкив с "ГосавтотрансНИИпроект", поможем их получить. Стоимость на них устанавливается Киевом и определяется по каждому индивидуально. Дозвил НИЦ БД выдаётся на основании нашей экспертизы, его стоимость устанавливается индивидуально. Процедура такая: - сначала "ГосавтотрансНИИпроект" делает научно-техническую експертизу о возможности переоборудования и даёт Высновок. Потом Вы предоставляете ТС нам на испытания, мы на основании Высновка проводим экспертизу и испытания на соответствия требованиям Высновка и безопасности движения. Если всё в порядке, выдаём Акт технической экспертизы, после чего Вы регистрируете ТС в МРЭО.
 
 
- по самодельному прицепу: предоставляете прицеп нам на испытания. Мы делаем протокол испытаний на основании которого НИЦ БД выдаёт Дозвил, потом регистрируете прицеп в МРЭО. * Вопросы о предоставлении ТС на экспертизу в ХАДИ решаются. Экспертиза самодельного транспортного средства будет стоить в среднем 2000$. в стоимость входят необходимые расчёты, непосредственно экспертиза и Дозвил НИЦ БД. Регистрация в МРЭО отдельно. Необходимы расчёты кузова и тягово-скоростной расчёт. Расчёты делаются у нас высококвалифицированными специалистами. ОБЯЗАТЕЛЬНОЕ предоставление ТС в ХАДИ для испытаний на срок от 1 до 10 дней. Также необходимы документы о легальности приобретения двигателя, справка что он не числится в угоне. Номерная деталь кузова не нужна, иначе не пройдёт как самоделка. Для проведения всех вышеперечисленных экспертиз при седе необходимо иметь по 3 ксерокопии: паспорта (1,2 стр и прописка), справки о присвоении идентификационного номера, свидетельства о регистрации транспортных средств либо договор купли-продажи (кроме самодельного прицепа и самоделки), ели есть - доверенность на право управления. С уважением эксперт ЛЭТ ХНАДУ Андрей Контактная информация: Зав.лабораторией экспертизы транспортна ХНАДУ Анатолий Дмитриевич Скотаренко (057) 707-36-50
 
 
 
 
Запитуєте — відповідаємо
 
На щастя, умільці (в хорошому розумінні цього слова) в країні ще не перевелися. Маючи золоті руки, наш читач самотужки сконструював причіп. Однак тепер матиме певний клопіт, оскільки його потрібно поставити на облік в органах ДАІ (до речі, на подібне питання ми давали відповідь в АП № 13 за 2005 р.), але перед цим слід пройти кілька обов'язкових процедур.
Зазначимо, що такий причіп відноситься до категорії транспортних засобів, які мають бути зареєстровані в органах ДАІ за місцем проживання. Ця норма визначена постановою Кабміну № 1388 від 7.09.1998 р. "Правила державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок".
Згідно з цими правилами допускається реєстрація самостійно сконструйованих легкових і вантажних автомобілів та інших транспортних засобів, у тому числі причепів і напівпричепів до них, виготовлених згідно із затвердженими технічними вимогами. Реєстрація проходить на підставі документів, що підтверджують правомірність придбання вузлів, агрегатів зі вказуванням їх ідентифікаційних номерів та на підставі висновків Науково-дослідного центру з безпеки дорожнього руху МВС (ДНДЦБДР) та інших уповноважених на це підприємств, установ та організацій, визначених урядовою постановою № 1276 від 18.08.2000 р. (п.13).
Підставою для реєстрації причепа буде дозвіл, який потрібно отримати в ДНДЦБДР за адресою: Київ, вул. Інститутська, 29-а. При цьому необхідно надати наступні документи: висновок Всеукраїнської спілки автомобілістів стосовно зазначеного причепа; протокол про його випробування в спеціалізованій лабораторії за адресою: Київ, просп. Перемоги, 57 (ДП "УкравтотрансНДІпроект"); чотири фотокартки причепа; заводський паспорт на зчіпний пристрій саморобного причепа.
Що стосується вартості послуг, наприклад, випробування, то це залежатиме від конструкції причепа та інших складових. Радимо звернутися в місцевий підрозділ МРЕВ, щоб отримати детальнішу інформацію. Можливо, у вашому регіоні є сертифікована лабораторія, яка здатна провести експертизу причепа, тоді не доведеться їхати до Києва.


НДЦ БДР при МВД Украины (Институтская, 29а), телефоны: 253-43-18, 253-96-50.
 
ГОСАВТОТРАНСНИИПРОЕКТ (пр.Победы, 57) телефоны: 456-56-30, 455-69-49, 455-67-74
 
 

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal